Cifra de afaceri Softelligence depășeste 3,5 milioane euro

Cifra de afaceri a Softelligence, companie specializată în servicii software de business, a depășit în anul 2016 pragul de 3,5 milioane euro, fiind cel de-al cincilea an consecutiv cu o creștere de peste 50%. Rezultatele obținute în 2016 confirmă și depășesc estimările inițale ale companiei și o poziționează printre cele mai dinamice organizații din domeniul IT din regiune.

”În ultimii trei ani am introdus servicii noi și am investit în produse de proprietate intelectuală inovatoare. Creșterea veniturilor din 2016 este generată de dublarea numărului de proiecte de BI (Business Intelligence) și Analytics, cât și de dezvoltarea platformei FinTech OS, în plan local și internațional. Urmând aceeași direcție și ritm accelerat de dezvoltare, obiectivul nostru este peste trei ani să depășim pragul de 20 milioane euro cifră de afaceri și să ne dublăm numărul de angajați în birourile Softelligence”, a menționat Teodor Blidăruș, Managing Partner Softelligence.

În 2016, Softelligence a implementat proiecte de digitalizare a principalelor operațiuni de business pentru lideri de piață din domeniul bancar, de asigurări, retail și servicii. Printre cei mai importanți clienți ai Softelligence se numără companii precum BCR, Allianz, NN, ING Bank, Honeywell sau BAT.

Peste 60% dintre proiectele gestionate de Softelligence în ultimul an au fost alături de jucători importanți din țări precum Marea Britanie, Olanda, Suedia, și Elveția, ajutându-și clienții să înregistreze o majorare a veniturilor în medie cu două cifre procentuale. De asemenea, o parte dintre companiile multinaționale ce au ales Softelligence au implementat soluțiile dezvoltate de companie la nivel global.

Totodată, în 2016, numărul de angajați din Softelligence a crescut cu 50%, în prezent compania având 150 de specialiști. Pentru anul 2017 se estimează o creștere de cel puțin 25% pentru angajații Softelligence din birourile din orașele București și Craiova.

”În zece ani de la înființarea companiei am învățat, ne-am reinventat și perfecționat, păstrând tot timpul nediluate competența și orientarea către client. De la început, ne-am propus să oferim clienților noștri servicii și soluții tehnologice globale, să nu gândim local, ci să le oferim direcții de dezvoltare pentru o perioadă lungă de timp, tehnologia fiind un puternic vector de creștere”, a concluzionat Teodor Blidăruș.

Etichete: