Avangate aduce îmbunătățiri capabilităților de abonare pentru vânzările de software

Producătorii de SaaS și produse software instalabile beneficiază de rate mai mari de conversie de la versiuni trial la produse cumpărate, precum și de vizibilitate mai mare a veniturilor recurente. 

Avangate, companie care oferă soluții de eCommerce şi management al partenerilor pentru vânzari de software, a introdus capabilități îmbunătățite de abonare în platforma sa de eCommerce. Acestea îi ajută pe producătorii de software să își promoveze mai bine aplicațiile clasice pe bază de licență sau produsele web-based cu abonament și să își mărească veniturile prin rate mai mari de conversie a versiunilor trial în produse cumpărate cât și rate mai mari de reînnoire a licențelor. În plus, companiile de software beneficiază de o vizibilitate îmbunătățită a veniturilor viitoare datorită mecanismului de previzionare a reînnoirilor și a abonamentelor.

Din ce în ce mai mulți producători de software aleg modelele de abonare pentru a-și securiza venituri recurente – este vorba despre aplicațiile software obișnuite, precum și de produse SaaS în Cloud. Ambele au nevoie de instrumente cu care sa creeze promoții speciale, să încurajeze descărcarea de versiuni trial și să le transforme în cumpărări efective, într-un mod cât mai eficient”, a spus Adriana Iordan, în noul său rol de Product Management Officer la Avangate.

Avangate oferă deja facilități performante de reînnoire și upgrade, precum și capabilități de abonare și trial, oferind companiilor de software flexibilitate în setarea campaniilor, a cupoanelor de reduceri, a notificărilor, având ca efect generarea de leaduri și crearea unor programe competitive de recompensare a loialității clienților.

Avangate ia în considerare constant și aspectul plăților, adăugând recent capabilități de plăți recurente pentru mai multe metode de plată. “În definitiv, cumpărătorii optează pentru un anumit serviciu de abonare pentru că îi oferă confort și ar trebui să îl poată cumpăra cu metoda de plată preferată”, a adăugat Adriana Iordan.

Avangate 2011 Spring Update aduce comunității de software:

  • Trial Subscriptions – specialiștii în marketing pot implementa oferte speciale pentru abonamente sau pot testa diferite variante de preț la versiunile trial pentru a converti cât mai mulți utilizatori care ajung pe așa-numitele landing page-uri și pe paginile de produs
  • Reînnoire cu versiuni noi de produs – o combinație între o reînnoire și un upgrade, această facilitate este utilă pentru industria de securitate și companiile care recompensează consumatorii fideli cu reduceri de preț la upgrade sau opțiuni noi de licențiere
  • Renewal Forecast Report – acest instrument de business oferă estimări ale reînnoirilor de licențe și permite departamentelor de vânzări  să facă previziuni folosind scenarii de tipul „ce se întâmplă dacă” și să ajusteze strategia de reînnoire sau abonamente în concordanță cu obiectivele de vânzări
  • Abonamente cu plata prin JCB – cea mai nouă metodă de plată din sistemul Avangate cu capabilități de plăți recurente.

Despre Avangate

Avangate oferă companiilor de software soluţii şi servicii pentru a-şi comercializa produsele online, precum şi pentru a-şi administra reţeaua de distribuţie în mod eficient, personalizabil şi relevant local.

Creată special pentru piaţa de software, soluţia scalabilă Avangate include o platformă eCommerce cu funcţionalităţi multiple, un sistem de management al partenerilor, precum şi o reţea globală de afiliaţi.

Expertiza Avangate în industria de software ajută companiile să crească vizibilitatea produselor lor pe Internet, să maximizeze accesul la canale adiţionale de vânzare şi să genereze mai multe venituri din vânzarea de software.

Mai multe informații pe www.avangate.com.