Hackathon Innovation Labs: fotografii si impact

Innovation Labs HackathonCu o privire retrospectivă asupra întregii perioade de desfășurare a campaniei și evenimentului, observăm că interesul stârnit a fost remarcabil, atât în rândul studenților și în zona de business și IT, cât și în rândul publicului mai larg.

La fața locului au fost peste 130 de participanți; la sfârșitul zilei, 18 echipe și-au transformat ideea într-un prototip în cele 24 de ore de muncă, discuții, prezentări și colaborare directă cu mentorii.  A fost o noapte creativă și intensă prin eficiență și sociabilitate – după cum puteți vedea în fotografiile de la Hackathon.

Puteţi vedea Raportul privind comunicarea din jurul Hackathonului și vizibilitatea sa publică în mediul online aici. Implicarea directă poate fi estimată prin cei 2.601 de vizitatori unici ai sitului www.innovationlabs.ro și cei 500 de fani și 550 de comentatori ai proiectului pe Facebook. Cât privește vizibilitatea, indicatorul de răspândire săptămânală maximă (best weekly reach) indică 23.888 membri Facebook. Conform Zelist Monitor, Hackathon-ul a fost discutat în 114 mențiuni online, cea mai populară (Adevărul, 03.03.2013) fiind văzută de 14.329 de cititori; per total, mențiunile online au generat aproximativ 196.000 impresii asupra vizitatorilor.

Echipele câștigătoare ale Hackathonului participă pentru următoarele 3 luni la cursurile și seminariile de formare antreprenorială organizate de Innovation Labs, intrând astfel în legătură strânsă cu mentorii. Evenimentul a impulsionat tinerii să se mobilizeze într-o experiență de inovație radical diferită de activitățile lor obișnuite – poziționând astfel Hackathonul ca un proiect unic, transformațional, cu impact asupra educației românești și a consolidării unei comunități antreprenoriale naționale.

SURSA: BiRME