Ultimele 7 zile de înscrieri la GPeC Summit – cel mai important eveniment de comerț electronic din Romania

Doar până pe 21 Mai 2014 (inclusiv) persoanele interesate să participe la GPeC Summit, mai pot achiziționa bilete de acces la cel mai important eveniment de comerț electronic din România. Acesta se va desfășura în zilele de 26-27-28 Mai, la București, iar prețul unui bilet pentru cele 3 zile este de 157 euro (TVA inclus).

 Peste 40 de specialiști în e-commerce, români și internaționali, vor urcă pe scenă la GPeC Summit în cele 3 zile de eveniment. Câțiva dintre aceștia, personalități recunoscute la nivel mondial, ale căror cărți sunt best-selling pe Amazon,  vorbesc pentru prima oară în România, la GPeC Summit:

  • Chris Goward, Președinte și CEO WiderFunnel, este creierul din spatele metodelor LIFT si Kaizen și a dezvoltat strategii de optimizare a conversiilor pentru clienți precum Google, Electronic Arts, Magento sau BuildDirect.com. Chris este autorul cărții „You Should Test That!”, un bestseller internațional, prin care redefineste principiile optimizării conversiilor – cartea să fiind cotată cu rating-uri de 5 stele din partea cititorilor pe Amazon. Din 2007, Chris a vorbit la peste 100 de evenimente în peste 30 de orașe la nivel mondial, iar acumvine pentru prima oară în București, la GPeC Summit, unde va susține atât o prezentare în cadrul Conferinței din 26 Mai, cât și un workshop de optimizare a conversiilor în ziua de 27 Mai.
  • Jacob Kildebogaard coordonează serviciile de PPC și Analytics pentru agenția de marketing online scandinava, Webjuice.dk, la care este co-fondator. Jacob este creierul din spatele GaBoost.dk – un serviciu avansat de benchmark de analytics pentru siturile daneze de comerț electronic, serviciu folosit în mod activ de peste 400 de business-uri. Jacob a scris singură carte daneză de Google Analytics, iar în țara lui de origine Danemarca este cunoscut sub numele de Mr. Web Analytics.
  • Caroline Hey este, de peste 2 ani, Internațional Business Manager la FACT-finder, European Leading Conversion Engine. FACT-finder este o companie prezența în 8 țări europene, parte din grupul Omikron, aflat în top 50 companii din Germania cu o dezvoltare accelerată, conform premiilor Deloitte din 2012. Caroline va vorbi pentru prima oară în România la GPeC Summit despre cum pot magazinele online să transforme vizitatorii în clienți.

Pe lângă specialiștii internaționali, lista speakerilor români este impresionantă din punct de vedere al numelor invitaților care vor susține prezentări, workshopuri sau vor fi prezenți în panel-urile de dezbatere publică: Radu Butufei (Carrefour România), Claudia Mirica (Cora România), Gabriel Ghiță (Mastercard Europe CEE), Mihaela Nicola (The Group), Mihai Pătrașcu (evoMAG), Paula Negrea (Tînăr), Raluca Kisescu (AVON România & Moldova), Felix Pătrășcanu (FAN Courier), Gian Sharp (Cargus), Lucian Aldescu (DPD), Octavian Badescu (Sameday Courier), Horia Grozea (mobilPay), Horia Neagu (Orange România), Valentin Radu (Marketizator), Remus Vișan (Paravion), Dorin Boerescu (2Parale), Alexandru Lăpușan (ZITEC), Victor Kapra, Ionuț Munteanu (WebDigital), Liviu Taloi (ECOMpedia), Alexandru Cernătescu (Infinit Solutions Agency), Diana Olar (Voucherry România), Adrian Ichim (Advanced Ideas), Ioana Barbu (BitDefender), Andrei Georgescu (White Image), Marius Lazarescu (Todaya€™s), Claudiu Murariu (PadiCode), Alexandru Rada (Vibetrace), Diana Vlase (DPD), Cristian Ignat (2Parale), Robert Anghel (ING Bank), Marin Mitroi (RomCard).

GPeC Summit: 3 zile de Conferința, Workshopuri, Expo & Party

Potrivit organizatorilor, „zilele de 26, 27 și 28 Mai 2014 sunt un adevărat festin de e-commerce, care fac din București capitală comerțului electronic”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

Întreagă zi de 26 Mai este dedicată Conferinței și E-Commerce Expo (expoziție B2B între furnizorii de servicii și soluții de comerț electronic și magazinele online). În cadrul Conferinței, au loc keynote speeches și panel-uri de dezbatere pe subiecte de maxim interes pentru orice afacere online: stadiul actual și tendințele de dezvoltare ale pieței pe verticale; profilul consumatorului online; optimizarea conversiilor; performance marketing; logistică & curierat; loializarea clienților; tool-uri e-commerce; SEM.

Seară de 26 Mai este dedicată Petrecerii GPeC E-Commerce Party – un spațiu excelent de networking, oportunități de afaceri și schimb de experiență între participanți.

Zilele de 27 și 28 Mai aduc participanților nu mai puțin de „12 workshopuri tematice, adică 18 ore de comerț electronic Premium”, după cum declară Andrei Radu. Temele abordate în cadrul workshopurilor vizează: optimizarea conversiilor; personalizare; logistică & curierat; branding; e-mail marketing; loializarea clienților; persuasiune; web analytics; PPC marketing; SEO; social media; usability.

Înscrieri până pe 21 Mai 2014

Agendăa detaliată a GPeC Summit, pe zile și ore, poate fi consultată pe website-ul GPeC la http://www.gpec.ro/gpec-summit-mai-2014/agendă. Evenimentul se va desfășura în București, la Crystal Palace Ballrooms, în zilele de 26, 27 și 28 Mai 2014.

Înscrierile se fac până pe 21 Mai 2014 (inclusiv), completând formularul de înregistrare disponibil lahttp://www.gpec.ro/gpec-summit-mai-2014/înscriere. Biletul de acces pentru toate cele 3 zile de eveniment costă 157 euro (TVA inclus), preț în care sunt incluse serviciile de masă/catering, precum și serviciile de traducere simultană.