Timișoara Business Days – servicii exclusive pentru un public premium

În perioada 2-3 aprilie, se va desfășura la Timișoara, în cadrul Complexului Senator & Expovest, evenimentul de afaceri Business Days. În premieră la nivel național, acesta le va oferi participanților o serie de facilități unice, ce determină un raport calitate – preţ fără egal pe piața evenimentelor de profil din România.

Cei care vor achiziționa bilete de tip PREMIUM vor beneficia de un pachet de servicii în valoare de peste 1.000 de euro, la un preț de 10 ori mai mic. Aceștia vor avea acces exclusiv la 5 tipuri de servicii premium:

  1. Participarea la workshopul „O nouă inteligență pentru un leadership inovativ”, susținut de renumitul dirijor și specialist în leadership Giorgio Fabbri.
  2. O oră de coaching cu un coach profesionist din rețeaua de coaching Hart (număr de locuri limitat, care se ocupă pe bază de programare, în limita timpului disponibil al celor 4 coachi profesioniști).
  3. O testare online a personalității după metodologia Thomas sau Persolog. Persoanele care apelează la această facilitate vor primi un raport de evaluare în format electronic și pot la locul evenimentului să discute cu câte un specialist acreditat din partea ambelor sisteme de evaluare care îi va ajuta cu interpretarea raportului de evaluare.
  4. Abonament gratuit timp de 1 lună la conținutul PREMIUM de pe portalul  educațional video Business Days TV.
  5. Abonament pe timp de 6 luni la revista Forbes.

O altă noutate adusă de Timișoara Business Days o reprezintă organizarea pentru prima data în cadrul unei ediții Business Days a unui work-shop susținut de o personalitate internațională. Maestrul Giorgio Fabbri, muzician (dirijor de orchestră, interpret și compozitor) și trainer în leadership, va preda, în cadrul work-shop-ului „O nouă inteligență pentru un leadership inovator”,  o serie de strategii și tehnici ce provin din studiul și analiza minților unor mari genii din lumea muzicală și a artei, în scopul de a „fotografia” și  a „cristaliza” performanțele lor specifice.

Unul dintre cele mai puternice instrumente de generare de oportunități de afaceri oferite de evenimentele Business Days este aplicația de match-making denumită generic „meet-me”, care oferă următoarele beneficii:

  • acces la baza de date cu ceilalți participanți;
  • posibilitatea de căutare, filtrare, sortare a bazei de date după 4 criterii: domeniu de activitate, companie, nume, funcția în companie;
  • posibilitatea de a solicita schimb de date de contact cu orice participant, partener sau speaker;
  • posibilitatea de a genera o listă de oportunități pe baza unor criterii de matchmaking ce pot fi introduse în timpul procesului de înscriere sau ulterior direct în aplicație;
  • posibilitatea de a seta întâlniri în zona specială de business networking.

Marele avantaj al aplicației este că poate fi folosită începând cu 3-4 zile înainte de eveniment și încă un an post eveniment. Utilizatorii au astfel șansa  să-și desfășoare o strategie de a contacta cât mai mulți dintre cei pe care îi consideri potențiali parteneri, colaboratori, salariați sau clienți.

Costurile tichetelor de acces precum și formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată http://timisoara2014.businessdays.ro/înscriere/. Tipurile de acces de tipul BASIC și PREMIUM sunt MULTIPASS și permit accesul la eveniment cu același badge pentru mai multe persoane, nu în același timp. Studenții beneficiază de 50% reducere pe baza carnetului de student. Înscrierile se mai pot face până pe 1 aprilie, ora 16.00.

Printre speakerii invitați ai acestei ediții se numără personalități din lumea afacerilor precum Radu Georgescu, Eberhard Jung, Giorgio Fabbri, Mru Patel, Dragoș Anastasiu, Felix Pătrășcanu, Marius Ghenea, Sergiu Neguț, Adrian Cioroianu, Christian von Albrichsfeld, Felix Daniliuc, Voicu Oprean, Mihai Stănescu, Amalia Sterescu, Sorina Bradea, Florentin Banu, Gabriella Pacso, Ovidiu Toader, Andrei Roșca,  Răzvan Ogarcin, Adrian Bădescu, Cristian Nacu, Diana Vitan Martinaș, Adrian Florea, Carmen Rusmir, Nelu Popa și mulți alții.

Timișoara Business Days este organizat cu sprijinul partenerilor săi: IBM, UPC Business, Raiffeisen Leasing, Intel, AON, DPD,  AIMS, Medici’s, Zitec, Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș, Marin Marketing Companies, Baker Tilly, Mass Media Consulting, SLG Thomas, FanCourier, Peroni Italy, Aqua Carpatica, Autonom rent-a-car, Timișoara Toastmasters, Rentrop & Straton, Hieroglifs Translations, Dallmayr Kaffee, Casa de Vinuri Cotnari, DaedalusMillwardBrown, Universul Juridic, Elastoffice, Hostway, Hotel Continental, Hotel Oxford, Pensiunea Park, Persolog, Star Dental Clinic, Toyota, ETA2U, RTC, Buticul de Inspirație by Dana Tudor ș.a.

Parteneri media:  Forbes, Manager.ro, AvocatNet, Cariere, The Money Channel, Inspire Group, Transilvania Business, Business24, Ziare.com, Money.ro, BestJobs, ANIS, IQAds, Smark, TVR Timișoara, Digi24, RadioZu, LTV.ro, BusinessDaysTV, Amulette, 24-FUN, LivePR, PortalHR, Retail-FMCG.ro, Coaching4You, Business Woman, Tion, OradeStiri.ro, Vest24.ro, Timișoara Startup HUB, Banat IT, ADR Vest, Akcees, Colors in Projects, Aries Timișoara, deBanat.ro  ș.a.

Timișoara Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociația Dezvoltatorilor de Soluții de Comunicare Online) și Newfield Consulting. ADeSCO este o organizație non-profit al cărei scop este acela de a crea o cultură antreprenorială sănătoasă și durabilă în România.