Timişoara Business Days – locul de întâlnire al antreprenorilor care construiesc viitorul mediului de afaceri românesc

business days timisoaraÎn perioada 2-3 aprilie, se va desfăşura la Timişoara prima ediţie din anul 2014 a suitei de evenimente Business Days, cea mai amplă platformă din România dedicată susţinerii mediului antreprenorial. Business Days revine la Timişoara pentru a treia oară şi aduce, pe lângă formatul deja consacrat al evenimentelor din serie,  speakeri internaţionali specializaţi în domenii de ultimă oră din lumea afacerilor, precum şi multe alte noutăţi. Timişoara Business Days va fi găzduit de Centrul de Evenimente Hotel Club Senator şi Expovest.

Ediţia aniversară a celor 4 ani de existenţă pe piaţă a celei mai de impact serii de evenimente de business din România va conţine, printre altele: 4 conferinţe (în total 44 de prezentări inspiraţionale), 16 workshopuri, unde peste 50 de specialişti, experţi, consultanţi, antreprenori, manageri, traineri şi moderatori profesionişti îi vor ajuta pe participanţi să îşi dezvolte abilităţile de management şi cele antreprenoriale, prin sesiuni bazate pe interactivitate şi schimb de experienţă, 4 mese rotunde (cu peste 48 de invitaţi de marcă din diverse domenii care vor susţine dezbateri în jurul unor teme de impact pentru mediul de business românesc). Una dintre noutăţile ediţiei constă în organizarea unui workshop special dedicat persoanelor de conducere, susţinut de renumitul dirijor şi specialist în neuroştiinţe Giorgio Fabbri, despre un nou tip de inteligenţă pentru un leadership inovativ.

Cu o arhitectură unică în România, evenimentele Business Days le oferă participanţilor posibilitatea de a asimila informaţii pe patru paliere, astfel încât să aibă un câştig triplu: inspiraţie, idei şi posibili parteneri de afaceri:

* Conferinţe – care au rolul de a-i încărca de energie pozitivă pe cei prezenţi şi a le oferi idei, prin analize ale tendinţelor şi ale oportunităţilor de dezvoltare;

* Workshopuri – care au rolul de a dezvolta abilităţi prin schimb de experienţă şi interactivitate. Focusul se pune pe componenta practică, pe studii de caz şi sesiuni de întrebări şi răspunsuri, prin care participanţii pot să-şi prezinte problemele pentru a găsi idei, soluţii şi chiar resurse pentru a le rezolva;

* Sesiunile formale de business networking – cu rolul de a genera oportunităţi de business şi de a identifica potenţiali parteneri sau colaboratori. Stabilirea întâlnirilor la eveniment este facilitată prin aplicaţia mobilă meet me, utilizată de  participanţii interesaţi de a face matchmaching la locul evenimentului.  Aplicaţia meet me dezvoltată de organizatori permite căutarea, filtrarea şi sortarea bazei de date a participanţilor, după 4 criterii: domeniu de activitate, funcţie, companie şi nume. Întâlnirile de matchmaking vor fi deschise şi participanţilor din ţări aflate în vecinătatea României,  precum Ungaria şi Serbia. 

* Start-up suport – acţiuni dedicate start-up-urilor, concentrate pe trei direcţii: testarea ideii de afaceri, produsului sau serviciului, beneficiind de prezenţa şi feedback-ul audienţei; întâlniri cu investitori şi mentori, precum şi promovarea afacerii prin prezentări de 3 minute  în faţa antreprenorilor şi a managerilor prezenţi.

În primele două săptămâni de campanie, respectiv până pe data de 16.03.2014, ora 24.00, este în vigoare oferta de tip early-bird, prin care oricine poate participa la eveniment cu o reducere din start de 15% la orice tip de acces.

Costurile tichetelor de acces precum şi formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată http://timisoara2014.businessdays.ro/inscriere/. Tipurile de acces de tipul BASIC şi PREMIUM sunt MULTIPASS şi permit accesul la eveniment cu acelaşi badge pentru mai multe persoane, nu în acelaşi timp. Studenţii beneficiază de 50% reducere pe baza carnetului de student, însă pentru ei există un număr limitat de locuri.

Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se numără personalităţi din lumea afacerilor precum Radu Georgescu, Eberhard Jung, Giorgio Fabbri, Cristian Secoşan, Mru Patel, Dragoş Anastasiu, Felix Pătrăşcanu, Marius Ghenea, Sergiu Neguţ, Adrian Cioroianu, Felix Daniliuc, Ovidiu Chiorean, Voicu Oprean, Mihai Stănescu, Amalia Sterescu, Sorina Bradea, Florentin Banu, Gabriella Pacso, Ovidiu Toader, Andrei Roşca,  Răzvan Ogârcin, Cornelia Bedros,  Adrian Bădescu, Cristian Nacu, Diana Vitan Martinaş, Adrian Florea şi multi alţii.

Timişoara Business Days este organizat cu sprijinul partenerilor săi: IBM, UPC Business, Raiffeisen Leasing, Intel, AON, DPD,  AIMS, Medici’s, Zitec, Mass Media Consulting, SLG Thomas, FanCourier, Peroni Italy, Autonom rent-a-car, Timişoara Toastmasters, Rentrop & Straton, Hieroglifs Translations, Dallmayr Kaffee, Casa de Vinuri Cotnari, DaedalusMillwardBrown, Universul Juridic, Elastoffice, Hostway, Hotel Continental, Hotel Lido, Hotel Novera, Hotel Ramina, Hotel Savoy, Hotel Reghina, Hotel Timişoara, Pensiunea Park, Persolog, Star Dental Clinic, Toyota, Buticul de Inspiraţie by Dana Tudor s.a.

Parteneri media:  Forbes, Manager.ro, AvocatNet, Cariere, Transilvania Business, Business24, Ziare.com, BestJobs, ANIS, IQAds, Smark, TVR Timisoara, Digi24, RadioZu, LTV.ro, BusinessDaysTV, Amulette, Today Software Magazine, 24-FUN, LivePR, PortalHR, Retail-FMCG.ro, Gpec, Coaching4You, Business Woman, Tion, OradeStiri.ro, Vest24.ro, HUB IT, ADR Vest, Akcees, Colors in Projects, Aries Timişoara, Maramureş Business Club s.a.

Timişoara Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociaţia Dezvoltatorilor de Soluţii de Comunicare Online) şi Newfield Consulting. ADeSCO este o organizaţie non-profit al cărei scop este acela de a crea o cultură antreprenorială sănătoasă şi durabilă în România.

Pentru detalii privind evenimentele Business Days vă invităm să vizionaţi acest scurt spot video care arată evoluţia proiectului în cei 4 ani de la lansare. Date cu privire la impactul avut de aceste evenimente în piaţa de business din România puteţi afla vizionând analiza comparativă a ultimelor ediţii Business Days, pe baza chestionarelor de feedback prelucrate şi auditate de către Daedalus-Millard-Brown.