MarkDay, ABC – ul marketingului digital

În prezent există peste 2,4 miliarde de utilizatori ai internetului în lume, iar în ultimii 10 ani s-a produs o creştere de aproximativ 600%. Studiile arată că un român petrece în medie circa 18 ore pe săptămână conectat la internet, fapt ce reprezintă o ocazie uriaşă pentru companiile doritoare de notorietare.

Nevoia de a comunica eficient un brand a devenit mai mult decât primordială, iar piaţa competitivă obligă specialiştii să fie la curent cu cele mai noi tehnici de promovare.

Campaniile virale au devenit instrumente de baza ale strategiilor de comunicare, dar cât de bine sunt implementate acestea de către utilizatorii români?

Despre lumea extraordinară a campaniilor virale, despre cât de importantă este utilizarea corectă a conţinutului de marketing pentru rezultate imediate, despre viitorul marketingului digital şi despre multe alte subiecte se va discuta în cadrul evenimentului dedicat 100% marketingului digital, MarkDay. Evenimentul reuneşte şi în acest an specialişti de marketing internaţionali, care vin pregatiţi cu cele mai noi trenduri din domeniu pentru a susţine dezvoltarea mediului de business românesc.

În 21 octombrie, în BucurestiMichael Leander va susţine sapte workshop-uri, acoperind cele mai importante subiecte ale domeniului combinate cu exemple de practici aplicate de brandurile de succes din toată lumea. Leander este specialist de marketing, trainer şi speaker premiat, practicant al marketingului digital încă din anul 1995.

În Cluj – Napoca, în data de 31 octombrie, va avea loc în cadrul expoConferinţei de eCommerce – TeCOMM cea de-a doua ediţie a evenimentului.  Anul acesta se vor alătura speakeri din Marea Britanie şi Germania care vor susţine pentru specialiştii de marketing din Transilvania workshopuri menite să îi ajute în procesul de creştere a potenţialului de marketing al business-ului pe care îl reprezintă.

Luke Brynley – Jones, Ilyan Kovatchev, Andre Alpar şi Adelina Oprea vin pregătiţi pentru a răspunde întrebărilor acestora, oferindu-le informaţii concrete şi sfaturi practice.

Înregistraţi-vă pana în data de 15 septembrie pentru a beneficia de oferta early bird!

Pentru mai multe informaţii despre ofertă, program, speakeri şi subiectele dezbatute în cadrul evenimentului accesaţi www.bucuresti.markday.ro pentru ediţia din Bucureşti sau www.markday.ro pentru ediţia din Cluj – Napoca.