Interacţiune şi schimb de experienţă pe platforma Business Days

250x250Cel mai important eveniment de business dedicat mediului de afaceri bihorean î?i deschide por?ile în perioada 3-4 aprilie la Oradea ?i va fi g?zduit la Hotel Ramada.

Editia a 10-a Business Days, adresata managerilor ?i antreprenorilor, sose?te la Oradea cu peste 60 de speakeri de top (antreprenori în serie, manageri din companii de top, investitori, exper?i ?i speciali?ti în diverse domenii), cu teme de dezbatere de mare actualitate, analizate în 16 workshopuri, 4 conferin?e sau în cadrul celor 4 mese rotunde, cu 100 de parteneri care sprijin? organizarea evenimentului, la care sunt a?tepta?i peste 500 de participan?i.

Scopul evenimentelor Business Days este de a dinamiza mediul de afaceri, oferind astfel celor interesa?i de oportunit??ile de dezvoltare profesional? ?i personal? idei inspira?ionale ?i exemple motiva?ionale, analize pertinente, estim?ri ale trendurilor viitoare din diverse domenii, posibilitatea de a înv??a de la cei mai buni speciali?ti ?i nu în ultimul rând posibilitatea de a identifica noi poten?iali parteneri de afaceri ?i colaboratori.

„Business Days a fost conceput, de la început, ca ?i o platform? de oportunit??i de networking pentru cele 3 categorii de stakeholderi: participan?i, parteneri ?i speakeri.” afirma Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului.

Practic, orice participant la Oradea Business Days î?i poate selecta în func?ie de experien??, pozi?ia ?i nevoile sale folosirea uneia sau a mai multor facilit??i de business networking pe care le ofer? evenimentele Business Days:

  • sesiunile de business networking de tipul open (maxim 120 de participan?i la o sesiune, care sunt a?eza?i pe grupe de câte 12 participan?i, interac?ioneaz? între ei într-un format organizat în 3 sesiuni de câte 12 interac?iuni). Un participant la o astfel de sesiune, pleaca acasa cu cel putin 36 de carti de vizita, de la 36 de persoane despre care stie cel putin 4 lucruri si cu care a interactionat in mod direct, cu o parte dintre ei stabilind interactiuni viitoare. Rata de potrivire la sesiunile de tipul open este de 40%.
  • sesiunile de business networking de tipul microîntâlniri (maxim 50 de participan?i, a?eza?i pe dou? rânduri de câte 25 de persoane, pozi?ionate fa?a în fa?? 2 câte 2, interac?ioneaz? între ei într-un cadru organizat în 25 de sesiuni de cate 3 minute). Un participant la o astfel de sesiune, pleac? acas? cu cel pu?in 25 de c?r?i de vizit?, de la 25 de persoane despre care ?tie cel pu?in 4 lucruri ?i cu care a interac?ionat în mod direct, cu o parte dintre ei stabilind interac?iuni viitoare. Rata de potrivire la sesiunile de microîntâlniri este de peste 65%.
  • cina speciala de VIP Networking, pentru elita mediului de afaceri, key note speakeri ?i top manageri, atent selec?iona?i pentru a facilita interac?iuni între persoane aflate pe acela?i nivel ierarhic, într-un mediu informal. Participarea la astfel de sesiuni de networking este posibila pe baza de invita?ie din partea echipei de organizare sau prin tichetul de acces de tipul VIP (num?r limitat de locuri pentru participan?i).
  • servicii de business networking de tipul matchmaking, care permit c?utarea în baza de date dup? 4 criterii: domenii, func?ii, companii sau nume ?i identificarea persoanelor de interes cu care se pot ini?ia fie schimburi virtuale de c?r?i de vizit?, fie stabilirea unor întâlniri pe baza aplica?iei. Întâlnirile pot avea loc în zona special amenajat? de business networking, unde pot avea loc simultan 10 întâlniri de afaceri.

“Anul acesta evenimentele Business Days introduc o noua surs? de oportunit??i pentru participan?ii, speakerii ?i partenerii evenimentelor Business Days, este vorba de: Business Networking de tipul MATCHMAKING. Acest tip de business networking combin? cu succes facilit??ile oferite de un instrument online cu avantajele unor întâlniri fa?? în fa??. Aplica?ia online permite accesul (în versiunea sa PREMIUM) la toat? baza de date a participan?ilor ?i are func?ii de sortare ?i c?utare dup? 4 criterii: domeniul de activitate, func?ia, compania ?i nume. Aplica?ia poate fi folosit? fie pentru schimb virtual de c?r?i de vizit? sau pentru generarea unor întâlniri în zona special? de business networking care poate gazdui simultan 10 întalniri de afaceri.” afirma Laszlo Pacso, coordonatorul acesui proiect.

Mai multe despre cele 4 tipuri de business networking din cadrul evenimentelor pot fi consutate accesand: oradea.businessdays.ro/business-networking

Costurile tichetelor de acces ?i formularul de înscriere, se ga?sesc pe pagina dedicata? oradea.businessdays.ro/inscriere. De asemenea, student?ii beneficiaza? de 50% reducere pe baza carnetului de student, însa? pentru ei exista? un numa?r limitat de 50 de locuri.

O parte dintre speakerii invitat?i ai acestei edit?ii: Marius Ghenea, Silviu Hotaran, Amalia Sterescu, Cristian Nacu, Adrian Gheara, Sergiu Negrut, Marian Dusan, Dacian Palladi, Felix Daniliuc, Vlad Mihut, Bogdan Grosu, Adrian Florea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comanescu, Diana Vitan, Voicu Oprean, Andy Szekely, Florentin Banu, Mihai Stanescu, Eusebiu Burcas, Alin Merches, Sorina Bradea s?i multi altii.

Lista completa? s?i mai multe detalii despre speakeri, program, precum modalita?t?ile de acces sunt disponibile pe site-ul evenimentului: oradea.businessdays.ro/speakeri

Oradea Business Days este organizat cu sprijinul partenerilor sa?i: Raiffeisen Leasing, Unicredit Tiriac Bank, AON, IBM, PwC, UPC, ROMCOM. Noerr, ZITEC, RoMarketing, AROBS, Burcash, Daedalus Millward Brown, Autonom Rent-a-Car, Dallmayr Kaffee, Aqua Carpatica, Casa de Vinuri Cotnari, Timis?oara Toastmasters, TrainingMasters, Promoteus, Rentrop&Straton, Netlogiq, TraducemBine.ro,, Dental Star Clinic, ANIS, Asociatia firmelor bihorene, CEO Club’s, bizz.club, Conectoo, Imobiliare.ro, si multi altii

Printre partenerii media ai acestei edit?ii: Forbes, Capital, AvocatNet, Manager.ro, Money.ro, Realitatea.net, LTV.ro, Antena 1, TVCris, Zumzi, BestJobs, Tjobs, Portal HR, Bani s?i Afaceri, CareerAdvisor, ziare.com, Business24, Transilvania Business, Today Software Magazine, comunicatedepresa.ro, Idei de afaceri s?i mult?i alt?ii.

Bloggeri oficial: Florin Ros?oga, Fashion Tag
Bloggeri locali: Bogdan Pater si Liliana Ianculescu

Oradea Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociat?ia Dezvoltatorilor de Solut?ii de Comunicare Online) s?i Newfield Consulting. ADeSCO este o organizat?ie non-profit al ca?rei scop este acela de a crea o cultura? antreprenoriala? sa?na?toasa? s?i durabila? în România.

Alte evenimente organizate de echipa Business Days in luna aprilie: Business Days Lite 10 aprilie la Timisoara, un proiect pilot dedicat antreprenoriatului si managementului in domeniul medical ?i farmaceutic.

____________

Contact presa: codruta.nicolescu@businessdays.ro | +40-741-163700 | Director Executiv ADeSCO

Etichete: