Eveniment Agora: Unified Communications

Agora Group vă invită în data de 24 martie 2011 la Conferința „Unified Communications” care va avea loc la Hotel Intercontinental, sala Rapsodia începând cu ora 10:00.

Conform unei definiţii posibile, comunicaţiile unificate reprezintă o arhitectură tehnologică evolutivă, care unifică şi automatizează toate formele de comunicaţie umană şi între echipamente într-un context comun. Scopul este de optimiza procesele legate de afacere şi de a îmbunătăţi comunicaţia dintre oameni prin reducerea latenţei şi a erorilor de operare şi prin eliminarea dependenţei de echipament şi media.

Termenul de comunicaţii unificate este utilizat industrial pentru a descrie toate formele de comunicaţii telefonice şi multimedia, precum şi funcţiile asociate de management atât pentru scopuri de afaceri, cât şi pentru scopuri sociale. Sunt incluse potenţial comunicaţiile de voce fixe şi mobile, e-mail şi instant messaging, voice over IP (VoIP), voice_mail, fax, teleconferinţă audio, video, web, etc., în cadrul unei interfeţe de operare comună. Comunicaţiile unificate pot include o varietate de elemente, precum mesagerie instantanee, telefonie, video, e-mail, voice-mail, SMS, fiecare dintre ele putând fi procesată şi coordonată în timp real.

Pe scurt, comunicaţiile unificate integrează toate sistemele de comunicaţii pe care un utilizator le foloseşte deja şi asigură operarea lor unitară într-un cadru de lucru comun. Avantajele rezultate sunt evidente. De exemplu, tehnologia comunicaţiilor unificate permite colaborarea facilă în cadrul unui proiect a două persoane aflate în locaţii diferite. Utilizatorul poate localiza rapid persoana cu care vrea să comunice prin accesarea unei liste interactive; poate iniţia o sesiune de mesagerie instantanee şi, apoi, comuta către o sesiune de comunicaţie vocală sau chiar video în cîteva minute.

Într-un alt exemplu un funcţionar primeşte un apel de la un client care formulează mai multe întrebări. Tehnologia de comunicaţii unificate permite funcţionarului să acceseze în timp real o listă cu specialişti, să efectueze un apel care să găsească persoana respectivă şi să ofere clientului răspunsurile necesare.

Conferinţa Agora dedicată soluţiilor de comunicaţii unificate aduce în faţa audienţei furnizori de top de astfel de soluţii, cu importantul scop de a-i ajuta pe cei interesaţi să decidă mai lesne asupra unei soluţii de adoptat.