Eveniment Agora: Social CRM

Agora Group vă invită la prima masă rotundă pe tema „Social CRM” care va avea loc luni, 18 aprilie 2011, SEMA Parc, cu începere de la ora 16:00.

Mesele rotunde Agora Online Monday au ca invitaţi jucători importanţi din piaţa de IT&C, precum şi factori de decizie economico-financiari. Cu aceste ocazii vor să se întâlnească pentru a preciza idei, a trasa direcţii şi a răspunde unor întrebări importante puse de companiile româneşti.

Moderate de Business Editori de la IT TRENDS, ele vor fi posibile teme de discuţii la Conferinţele de Tehnologie Agora precum şi o interfaţă deschisă cu cititorii.

În cadrul acestei mese rotunde organizatorii vor încerca să afle care sunt tendinţele în CEM (customer experience management) şi CRM (customer relationship management) în software şi business şi în toate celelalte domenii “corelate” (SCRM – social CRM, business intelligence, customer analytics, vocea clientului, feedback management).
 

Analizând aceste tendinţe își propun să afle cum pot să:

  • * Reducă costurile de suport
  • * Au o relaţie mai strânsă cu clienţii
  • * Găsească persoane cu influenţă în afara bazei noastre de clienţi
  • * Depista oportunităţi şi ameninţări
  • * Replica comportamentul performerilor
  • * Elimină fraudele de ID
  • * Descoperi noi idei
  • * Face SEO
  • * Afla modul în care comunică/vorbesc clienţii nostri
  • * Să ne protejăm brand-ul