Două zile până la deschiderea celui mai important eveniment de business din București

Cea de-a noua ediție din suita de evenimente  Business Days, cea mai importantă conferință dedicată mediului de afaceri din România, își va deschide porțile în mai puțin de două zile și se va desfășura în perioada 12-13 decembrie, fiind găzduita de Hotel Howard Johson Grand Plaza.  

La București,  Business Days  aduce 100 de speakeri, antreprenori în serie, un multipu campion mondial și olimpic, un  exemplu de leadership, business angels, manageri din companii de top, antreprenori de success din Cluj-Napoca, Timișoara, Sibiu, București  și din afara țării, peste 150 de parteneri care sprijină organizarea  evenimentului și peste 700 de participanți  care sunt așteptați la eveniment.

„După un an plin de evenimente, revenim la București, cu ediția numărul 9 din suita de evenimente Business Days. Evenimentul din București pare să mențină trendul crescător al participanților. Și la această ediție așteptăm un număr mare de participanți. Până la această oră avem confirmați peste 700 de participanți, peste numărul participanților de anul trecut și mai sunt 2 zile de înscrieri. Pe durata celor 2 zile ale evenimentului va fi un maraton de prezentări și ateliere de lucru foarte interesante și de actualitate pentru mediul de business. Cei peste 100 de speakeri de top, manageri, antreprenori, specialiști, experți, consultanți și traineri vor aduce o valoare mare evenimentului prin experiența și expertiza lor” afirmă Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului Business Days.

Pe parcurcursul celor două zile ale evenimentului, cei interesați pot participa la:

  • 4 conferințe
  • 25 de workshopuri tematice
  • 3 mese rotunde și dezbateri moderate
  • o sesiune de coaching cu Mihai Stănescu
  • workshop de antrenarea atenției cu Magicianul Augustin
  • o prezentare de modă pentru femeia și bărbatul antreprenor, susținută de trei designeri – Mirela Fraser, Sarto to Measure și Mihaela Glăvan
  • degustare de vinuri de colecție specifice oferite de Casa de Vinuri Cotnari, Valea      Vinulul
  • expoziție tematică
  • tombolă cu premii

Programul complet al evenimentului și descrierea fiecărei acțiuni în parte pot fi consultate pe pagina oficiaă bucuresti2012.businessdays.ro. 

Pentru cei interesați, dar care nu pot ajunge la eveniment, conferințele de dimineață și mesele rotunde vor fi transmise live pe internet.

Modalitățile de acces la eveniment sunt flexibile și variate, iar variantele de preț pot fi consultate pe situl evenimentului. Inscrierile continuă până pe 11 decembrie 2012, ora 17.00.

Studenții și profesorii beneficiază de un număr limitat de tichete gratuite care le permite participarea doar la mesele rotunde și de o reducere de 50% într-un număr limitat la tichetele de acces full.

„Ca de fiecare dată și la această ediție, am oferit o serie de facilități studenților și tinerilor care doresc să învețe despre antreprenoriat ca o alternativă a carierei. Dorim să sprijinim constant și intens tinerii și vrem să le oferim posibilitatea de a interacționa și de a comunica cu cei mai buni manageri și antreprenori din România, din diverse domenii” continuă Laszlo Pacso.

Câțiva dintre speakerii invitați ai acestei ediții: Connie Larkin, Yula Reinshmid, Marius Ghenea,  Amalia Sterescu, Silviu Hotăran,  Dan Bulucea, Rucsandra Hurezeanu, Carmen Neagu, Sorin Manea, Cristian Nacu, Gabriel Biriș, Bogdan Balaci, Dragoș Rouă, Dragoș Anastasiu, Radu Tudorache, Bogdan Grosu, Adrian Florea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comănescu, Mihaela Stroe, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Bogdan Comănescu, Voicu Oprean, Andy Szekely, Florentin Banu, Mihai Stănescu,  Mihaela Perianu, Mădălina Uceanu, Eusebiu Burcaș, Călin Biriș și multi alții.

Lista completă și mai multe detalii despre speakeri, program, modalitățile de acces și ofertele promoționale sunt disponibile pe site-ul evenimentului: bucuresti2012.businessdays.ro

Etichete: