Business Networking la superlativ la București Business Days

Cel mai mare eveniment de business dedicat mediului de afaceri  din România își deschide porțile în perioada 12-13 decembrie la București și va fi găzduit de  Howard Johnson Grand Plaza.

A noua ediție a suitei de evenimente Business Days adresată managerilor și antreprenorilor, sosește la  București cu o structură de 100 de speakeri de top – antreprenori în serie, manageri din companii de top, investitori, experți și specialiști în diverse domenii, cu teme de dezbatere de mare actualitate analizate în 25 de workshopuri4 conferințe și trei  mese rotunde și un număr de 150 de parteneri care sprijină organizarea evenimentului. Și la această ediție sunt asteptați peste 700 de participanți.

Scopul evenimentelor Business Days este  a dinamiza mediul de afaceri, oferind astfel celor interesați de oportunitățile de dezvoltare profesională și personală idei inspiraționale și exemple motivaționale, analize pertinente, estimări ale trendurilor viitoare din diverse domenii, posibilitatea de a învăța de la cei mai buni specialiști și nu în ultimul rând posibilitatea de a identifica noi potențiali parteneri de afaceri și colaboratori.

„Business Days a fost conceput ca o platformă de oportunități de networking pentru cele 3 categorii de stakeholderi: participanți, parteneri și speakeri. Este unul dintre evenimentele de business din Romania care în momentul în care a fost desenat și conceput a pornit de la 3 nevoi fundamentale ale oamenilor de afaceri: nevoia de a fi inspiratmotivatîncântat; nevoia de interacțiune, schimb de experiență și generare de idei noi, creative și nu în ultimul rând nevoia de business networking, de generare de oportunități.” Laszlo Pacso – coordonatorul proiectului.

In cadrul București Business Days pe parcursul celor două zile vor avea loc 4 sesiuni de business networking, care sunt organizate fie într-un cadru plăcut-informal, fie într-un cadru formal, oferind numeroase posibilități de interacțiune între cei prezenți. Sesiunile  informale au loc în jurul unor degustări de vinuri sau degustări de produse tradiționale, specifice regiunii, oferite de către partenerii noștri, iar sesiunile formale au loc într-un cadru formal, coordonat de organizatori sub forma a două categorii:

  • sesiunea Business Networking de tip microîntâlniri – necesită din partea participanților preînscrierea pe o listă de intenție, din care vor fi selectate 50 de persoane pentru networking, rolul activ în procesul de selecție  revenindu-le partenerilor care sunt implicați activ pe parcursul derulării întregului proces.
  • sesiunea de Business Networking de tip OPEN – poate participa orice persoană care și-a achiziționat un tichet de acces, în limita locurilor disponibile. De asemenea, exista termen de înscriere pentru garantarea locurilor și un număr de 100 de participanți maxim.

Costurile pachetelor de acces precum și formularul de înscriere pot fi accesate pe pagina oficială bucuresti2012.businessdays.ro/inscriere. Tichetele de acces sunt de mai multe tipuri, de la tichete MULTIPASS până la tichete ALL INCLUSIV.

Lista completă și mai multe detalii despre speakeri, program, precum  modalitățile de acces și ofertele promoționale sunt disponibile pe site-ul evenimentului: bucuresti2012.businessdays.ro

***

Parteneri media ai acestei ediții: Wall-Street, avocatnet.ro, MassMedia Consulting, Manager.ro, Startups.ro, BusinessAge, Business24, Bani si Afaceri, Retail FMCG, Trilulilu, Ruxandra Bulzan, EVOTV, Cariere Online, CareerAdvisor, 4Career, Learn&Go, bestresource, Portal HR, HR Manager, AIDA, TSM, Romania Libera, 24-Fun, Money.ro, The Money Channel, Zumzi, bestjobs, Tjobs, Calendar Evenimente, inOras.ro, Realitatea.net, Welcome2Cluj, Elevate, roPortal, Ziare.com.

București Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociația Dezvoltatorilor de Soluții de Comunicare Online) și Newfield ConsultingADeSCO este o organizație non-profit al carei  scop de a crea o cultură antreprenorială sănătoasă și durabilă în România.