Business Networking Internaţional la Cluj Business Days

Ediţia a 15-a a evenimentului Business Days, organizată la Cluj, în perioada 9-10 iulie, în incinta Grand Hotel Italia, aduce mediului de afaceri local oportunităţi de business networking internaţional, prin organizarea de întâlniri şi recepţii la care vor participa comunităţile olandeze, austriece, nemţeşti, ungureşti, franceze precum şi alte comunităţi interesate să dezvolte afaceri în zonă. Acestea se alătură instrumentelor de networking deja consacrate ale Business Days, proiect care îşi propune să susţină în mod activ mediul de afaceri din România şi în a cărui viziune networkingul joacă un rol esenţial pentru a avea succes.

Serile de business networking internaţionale vor fi organizate cu sprijinul Consulatului Ungariei, Ambasadei Austriei, Consulatului Olandei, Camerei de Comerţ şi Industrie România-Israel, Clubului de afaceri German şi alte organizaţii bilaterale de oameni de afaceri prezente în ţara noastră.

Obiectivul acestor seri este de a facilita contactul şi interacţiunea între firmele străine prezente sau interesate de a investi în ţara noastră şi firmele din România dornice de a găsi parteneri în ţările respective. Prin încurajarea acestor interacţiuni şi prin prezentarea oportunităţilor şi a potenţialului economic al regiunii, Business Days îşi propune să ajute astfel la dinamizarea mediului de business local. Accesul la aceste sesiuni se face pe baza de invitaţie din partea organizatorilor sau pe bază de tichet VIP sau Premium.

„Am reuşit să le arătăm celor care au intrat în contact cu evenimentele sau platformele de comunicare Business Days că dezvoltarea abilităţilor de relaţionare, a spiritului asociativ şi a capacităţii de comunicare empatice sunt ingrediente de succes pentru creşterea afacerilor în noua paradigmă economică”, arată Laszlo Pacso, fondator şi coordonator proiecte Business Days.

Înscrierile la Cluj Business Days se pot face până în data de 8 iulie, ora 15.00, pentru acţiunile la care mai sunt locuri disponibile. La ediţia din 2014 sunt aşteptaţi peste 1.000 de participanţi, având în vedere numărul în creştere al acestora faţă de anul trecut, când la Cluj Business Days 2013 au fost prezente 1.091 de persoane. Conform informaţiilor preluate din chestionarele de feed-back, 20% din participanţi provin din domeniul serviciilor profesionale, industriile următoare că reprezentare fiind IT&C, comerţ/retail, bănci şi instituţii financiare non-bancare şi publicitate.

În cadrul Cluj Business Days va fi lansat numărul al doilea al revistei Business Days Magazine, care va fi distribuită gratuit participanţilor la eveniment şi care are un dublu rol: în primul rând este un pilon în susţinerea dezvoltării culturii antreprenoriale din România şi în al doilea rând constituie un manifest internaţional pentru promovarea României ca şi destinaţie potrivită investiţiilor sau schimburilor economice bilaterale.

Costurile tichetelor de acces precum şi formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată http://businessdays.ro/Evenimente/Cluj-2014/Înscriere. Tipurile de acces de tipul BASIC şi PREMIUM sunt MULTIPASS şi permit accesul la eveniment cu acelaşi badge pentru mai multe persoane, nu în acelaşi timp. Studenţii beneficiază de 50% reducere pe baza carnetului de student, însă pentru ei există un număr limitat de locuri.

Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se numără personalităţi care au un cuvânt de spus în lumea afacerilor, precum Wouter Reijers, Giorgio Fabbri, Yasuyuki Takagi, Orlando Szasz, Ruchi Kumar, Paul J.R. Renaud, Marius Ghenea, Felix Pătrăşcanu, Dragoş Anastasiu, Cristian Nacu, Sergiu Neguţ, Dan Berteanu, Dragoş Bucurenci, Adrian Cioroianu, Voicu Oprean, Dan Pitic, Simona Baciu, Aco Vidovic, Elena Badea şi mulţi alţii.

Etichete: