ANIS Training: „Marketing într-o companie de software” cu Loredana Panait – 3 aprilie

In data de 3 aprilie 2012 ANIS organizează cursul „ Marketing într-o companie de software: ce este specific, ce rezultate urmărești”.

Trainer: Loredana Panait
Loredana Panait are o experiență de 10 ani în marketing și vânzări IT și lucrează în cadrul Microsoft România ca şi Director de marketing pentru audienţele tehnice, coordonând acţiuni care vizează o piaţă de peste 200.000 de specialişti IT. În acest rol, Loredana a fost manager de proiect pentru lansarea unor produse importante (diverse ediţii ale Windows Server 2008, SQL Server, System Center, Windows 7) precum şi coordonator a multiple acţiuni destinate interacţiunilor cu profesionişii IT (campanii, workshopuri, traininguri, portaluri, relaţii publice, etc). Înainte de acest rol, Loredana a lucrat în echipa de vânzări pentru Mid Market din Microsoft România, precum şi ca Product Manager în companii precum S&T și CG&GC. Loredana este și membru afiliat al Chartered Institute of Marketing, precum și Certificate in Marketing Excellence la Microsoft.

Privire de ansamblu
Marketing este un concept foarte larg și permite atât o abordare tactică, de execuție punctuală, dar și una strategică, în care departamentul de marketing este parte din planul de dezvoltare a companiei iar felul în care se execută funcția de marketing într-o organizație poate face diferența. Pentru o companie care vinde tehnologie, legatura dintre marketing și business are anumite caracteristici proprii. Sinergia dintre departamentele de marketing și vânzări este foarte importantă, modul în care se ajunge la clienți și felul în care aceștia se fidelizează, cum se transmite un mesaj despre produs, capătă anumite forme când este vorba despre o companie din IT.
În achizițiile IT, clientul controlează interacțiunea mai mult ca oricând. Este foarte important, așadar, ce, unde și în ce format găsește informația despre fiecare companie care vrea să câștige un loc în infrastructura respectivului client.
Cursul face trecerea în revistă a principalelor concepte și tehnici de marketing, insistând asupra felului în care acestea se transformă atunci când compania care aplică respectiva strategie de marketing vinde tehnologie informatică.
Cursul va fi bazat pe studii de caz și exemple, având drept obiectiv învățarea prin analiza succesului și a insuccesului unor proiecte reale.

Obiectivele cursului:
Cursul va aborda noțiuni despre funcția de marketing precum:
• Ce reprezintă marketingul ? (30%)
• Unde se plasează funcția de marketing într-o organizație ?
• Componentele unui plan de marketing (campanii, lansare de produse, relații publice, etc) .
• Cum măsurăm eficiența și succesul în execuția de marketing?
• Cum contribuie funcția de marketing la creșterea vânzărilor? (20%)
• Ce date avem în organizație și ce facem cu ele?
• Impactul acțiunilor de marketing în cifra de vânzări.
• Studii de caz  (50%) : exemple de campanii de marketing și PR în companiile IT

Participanţi potenţiali:
• Rolurilor din organizație care contribuie la strategia de dezvoltare  a companiei
• Celor care creează planul de comunicare, branding și promovare
Beneficii pentru participanți
În urma participării la acest curs, participanții vor :
– fi familiarizați cu noțiuni de marketing aferente mediului actual ;
– ști cum să utilizeze tehnici de marketing și PR pentru a atrage noi clienți și a-i fideliza pe cei existenți ;
– ști să implementeze procese pentru a măsura impactul acțiunilor de marketing în cifra de afaceri a companiei.

Abordare:
Cursul va fi interactiv şi bazat pe exemple practice, un mix între prezentare şi lucru practic în echipă.

Taxe de participare*:
• Taxa pentru angajaţii companiilor membre ANIS**: 120 Eur + TVA
• Taxa pentru participanţi individuali şi angajaţi ai companiilor ne-membre ANIS: 150 Eur + TVA
*Toate preţurile sunt exprimate în Euro şi nu includ TVA. Taxele includ costurile de logistică şi organizare şi pauzele de cafea.
**Condiţia pentru ca membrii ANIS să beneficieze de discount este să aibă cotizaţia plătită la zi.

Detalii şi înscriere:
Pentru informaţii suplimentare şi înscriere vă invităm să luaţi legătura cu Oana Badea, Coordonator al programelor de training ANIS, email oana.badea@anis.ro,  tel. 021-3121397, mobil 0749 924 064.